elinjanssons

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Elin Jansson - 25 juni 2013 23:14

idag är verkligen inte min dag så orkar inte skriva nåt vanligt shihoo inlägg, aja, vill i alla fall be om ursäkt för dålig uppdatering (dvs dålig text uppdatering) men ja ni överlever skulle jag tro! 


och bara för att jag känner mig så himla arg och ledsen och allt där emellan idag så blir det såhär nu! 


tänkte bara banka lite vett i alla blåsta tjejer som springer runt och liksom "åh alla killar är svin, alla är likadana!" va i helvete!? Ingen bad dig testa alla! åh blir så trött på dagens tjejer, även om jag är en av dom, women logic, not even a woman can understand it!


aja de är inte det jag vill säga med det här utan hela de här går ut på att jag vill 'hylla' eller vad man nu säger mina bröder i allt utan blod.

Jonathan och Edvin.

fan vad ni betyder mycket för mig! båda vet hur jag är och ändå accepterar ni mig, haha förstår inte vad ni tänker med! nejdå men jag tror alla tjejer egentligen behöver killar som er och jag är lyckligt lottad som har er! 

Vet att jag kanske skämmer ut er nu men det är inte första gången i så fall, så haha förlåt och tack för allt! på eran sida, alltid<3 


   

Presentation


Välkommen! Jag är en tjej född 1999, älskar att fotografera och att bara leva livet!Lämna gärna ett spår efter dig ♥

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

...

 

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards