elinjanssons

Alla inlägg under augusti 2013

+

Av Elin Jansson - 31 augusti 2013 15:17

projektet var alltså en garderob! har delat en med mina föräldrar förrut och så ville vi göra om i den och de va helt enkelt för trångt så jag fick en egen! Har vart ett gästrum innan som mest bara stått så varför inte? 


slänger även med denna underbara skapelse, hur perfekt är den inte? så nöjd med den iallafall!

som ni ser så var inte garderoben klar när jag tog bilden, hehe 

tips är att den syns på de andra bilderna också så syns den kanske bättre? 

 

Av Elin Jansson - 31 augusti 2013 15:06

           

lägger in ett till inlägg med mer 'information' :)  

Av Elin Jansson - 29 augusti 2013 22:16

Hejhej! Skrev ju igår att jag kanske skulle lägga in bilder på 'projektet' om det var nog klart men det är det inte ään! Tog några andra bilder som jag hade tänkt lägga in men ingenting vill som jag vill idag så datorn krånglade osv så jag får prova imorrn istället!

Annars idag var jag med Ida och Edvin, sen träffade jag Totte en sväng också!

Fredag imorrn, så skönt! Hör av mig då om det går vägen!
Puss<3

Av Elin Jansson - 28 augusti 2013 22:43

Nu har det vart dålig bloggning ett tag igen. Började i alla fall med ett 'projekt' för några dagar sen, så var inne i Örebro idag med mamma och köpte grejer till och lite så!
Imorrn kommer det förhoppningsvis att vara nästan helt klart så lägger upp bilder o lite sånt imorrn om det blir klart nog helt enkelt!
Annars rullar dagarna på som vanligt!

Men jag hör av mig!
Puss<3

Av Elin Jansson - 25 augusti 2013 22:33

En månad, och så lycklig som jag varit den här månaden har jag inte vart på läänge, älskar dig Totte, veryvery much ?

Av Elin Jansson - 24 augusti 2013 12:41

Shoppiing

Av Elin Jansson - 23 augusti 2013 16:55

     

varför måste vi va så normala för?   

Av Elin Jansson - 22 augusti 2013 21:34

Tjenare! Spenderat dagen med Ida och vi tog några inte dåligt annorlunda bilder så slänger upp dom imorrn så kika in då!

 Sen var jag en sväng med Totte också som jag inte kommer se på hela helgen, inte bra det alltså men aja! 


kika in imorrn som sagt och dra en vild gissning på denna sneakpeakkk   

Presentation


Välkommen! Jag är en tjej född 1999, älskar att fotografera och att bara leva livet!Lämna gärna ett spår efter dig ♥

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

...

 

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok :)


Skapa flashcards