elinjanssons

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin Jansson - 26 januari 2013 22:36

nu var de ett tag sen senaastt.. menmen, har verkligen inte haft nån blogglust alls och sen hatar jag även min header men paalllaar inte göra en ny.. lat.. men aja tänkte slänga in en liten om mig grej som jag snodde från kissies hehe :$ 


vi hörs när vi hörs :* 


HAR DU NÅGONSIN
Dejtat två personer åt gången: nej
Varit kär: ja
Förlorat någon speciell person: beror på hur man ser förlorat..
Varit deprimerad: ja eller asså de är väl typ upp o ner.. 
Varit så trött att du somnat sittandes: haha i bilen typ
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nono

Brutit ett ben? Najj
Gjort nåt du ångrar? oja
Hoppat Bungee Jump? Nä
Ljugit för någon du tycker om? jappp
Ätit en hel tårta? nope
Gjort bort dig offentligt? går inte o räkna..

I ÅR HAR DU: 2012
Lärt känna en ny vän: japp
Fått ditt hjärta krossat: krossat o krossat, nja halvt..
Hur många barn vill du ha i framtiden: 2 kanske, asså palla snacka barn nu
Har du några husdjur?: nää
Vill du ändra ditt namn: nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: haha om jag ska va ärlig så tjöt jag
Vilken tid vaknade du idag: alldeles för tidigt.. 
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov hehe :$
Någonting som du längtar till: sommarlovee
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: bo i ett land som inte är is 7 månader om året.
Vad lyssnar du på just nu: eminemmm
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jao

OM DIG:
Vad är ditt fullständiga namn: nämen.. Elin Greta Maria Jansson.. 
Stjärntecken: skytt
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: bruket-valla
Gymnasie: inte där än
Högskola: Inte där heller
Hårfärg: blond me slingor o skit i
Långt eller kort hår: långt
Längd: 1,72 tyyp
Piercings: öronen typ 
Tattoos: Ingen
Höger eller vänster: högerhänt
Operation: ingen
Bästa vän: mångaa
Sport du håller på med: dans antar jag 

JUST NU:
Äter du: Ingee
Dricker du: fantaa
Är du på väg att: smsa

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: ja tror de
Vill du gifta dig: beror la på 
Karriär i åtanke: ojrå, jadu, nånting vettigt som inte är att sitta i kassan på ica.

TROR DU PÅ:
Dig själv: kan jag inte direkt påstå
Mirakel: beror väl på vad man ser som mirakel
Kärlek vid första ögonkastet: jag tror inte man kan inte va kär i nån man aldrig pratat med så nej
Himlen: är blå.
Änglar: inte att man blir en när man dör me vingar o grejer nejnej.. 

 

 

Av Elin Jansson - 6 januari 2013 20:15

hejhej, varit med miranda idag, vi tog lite bilder så det är dom ni kan se där nere, sen tittade vi på Sinister. tänkte bara säga att det är en jävla psykfilm, speciellt för mig som inte tittar på skräck ofta.. så aa.... menmen 


ha de bra 


puss <3 


               

Av Elin Jansson - 6 januari 2013 17:20

sheshe, igår klippte jag sönder ett par gamla försmå jeans och sydde ihop dom till en jeansväst istället så här har ni två bilder på västen :) 


   

Av Elin Jansson - 2 januari 2013 19:32

    

Av Elin Jansson - 2 januari 2013 16:46

hejhej, 

fotat lite med feliciaa idag så lägger in lite bilderr <3 


                   

Av Elin Jansson - 1 januari 2013 17:02

Följ mig på instaa @elin_14

Av Elin Jansson - 1 januari 2013 14:34

sheshe, nytt år nudå hoppas på det bästa, slänger in lite bilder från igår och kanske lägger in ett till inlägg sen fast via mobilen, så då hörs vii <3


ha en skit bra start på året ! 


puss <3


       



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen! Jag är en tjej född 1999, älskar att fotografera och att bara leva livet!Lämna gärna ett spår efter dig ♥

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

...

 

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok :)


Skapa flashcards