elinjanssons

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin Jansson - 31 juli 2013 14:30

Video på kläderna jag köpte under resan! Köpte oxå en klänning och lite smycken men dom vill jag inte visa för tillfälleet! 

Orkade inte riktigt anstränga mig så ni får ursäkta hur jag ser ut osv! 

vet oxå att fokusen är lite skev och att mitt halsband hänger snett (asså drives me craycray) men aa!



puss <3



Av Elin Jansson - 27 juli 2013 23:40

tjenare! 

En vecka sen jag kom hem till Sverige, känns som att det gått mycket längre än så men jahop!

idag träffade jag edvin och sen vart allmänt slö haha! 


Har gjort en video av det jag köpte på resan men aa, bloggplatsen funkar inte att ladda upp på och har inte tid o ladda upp på youtube just nu så ska försöka fixa det imorrn! 


puss <3 


 

3

Av Elin Jansson - 26 juli 2013 23:18

     

Av Elin Jansson - 26 juli 2013 14:04

förlåt förlåt, har haft 2 (3) grymma dagar och har inte haft igång datorn,,! 

jag ska försöka bättra mig! 

idag blir det o träffa bruush Edvin o Jompaa! 


bjuder på en bild från Maui! 


 

Av Elin Jansson - 23 juli 2013 22:47

       

blir de bra de här tror ni? :)   

Av Elin Jansson - 23 juli 2013 17:06

Bam bam bam! Nu har jag fixat Part I så slänger in den senare ikväll! Vet att många inte tycker att det är speciellt kul med natur bilder osv men kommer att lägga in annat också emellan (när jag får in dom på datorn dvs!) men japp, tror att det blir bra ändå de här! 


glöm ej att kryssa i på omröstningen på sidan av bloggen!

  checka in senare, puss <3



Av Elin Jansson - 22 juli 2013 23:35

Tjenare! Spenderade dagen med Miranda och Martina, saknat dom! Skrev ju igår att jag skulle försöka fixa med datorn tills idag med bilderna och det men hann inte de, fast hade antagligen hunnit men aa, finns inget jag tycker är värre så sköt på det... Men imorrn ska jag försöka få upp lite bilder från "Road to Hana" som vi åkte på och för er som inte vet vad det är (antagligen dom flesta) kan väl söka på Google eller så förklarar jag mer imorrn!
Jaja vi hörs:)

Puss<3

Av Elin Jansson - 21 juli 2013 23:19

helloo! 

jag ör tillbaka! känns bra faktiskt även 0m jag inte trodde att de skulle göra de! 

aja, just nu är jag typ världens lyckligaste person samtidigt som jag är sjukt arg på min dator, hhaha, för er som inte märkt de tar jag sjukt mycket bilder och well, min dator är full så kan inte lägga in alla från Hawaii, gaaah, menmen ska fixa med det imorrn om jag hinner! 


imorrn står Martina o Miranda på schemat, kommer bli gryymt! 


puss<3

 

Presentation


Välkommen! Jag är en tjej född 1999, älskar att fotografera och att bara leva livet!Lämna gärna ett spår efter dig ♥

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

...

 

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok :)


Skapa flashcards